Halloween 5: Sugar Skull

8 comments


Bok ljudi :) Svake godine radim Sugar Skull masku pa tako ju nisam mogla izbjeći ni ove. Odlučila sam ovaj put napraviti masku na pola lica dok će druga strana
biti klasičan makeup. Jako sam zadovoljna rezultatom i nadam se da se sviđa i vama, a ako vas zanima kako sam do njega došla pogledajte video tutorial na mom YouTube kanalu, koji je btw neki dan prešao 1.000 pretplatnika, hvala vam od srca na tome! <3

Korišteni proizvodi:

"Normalna" strana lica:

MAC PLW Nourishing Waterproof puder NC15
MAC Studio Sculpt puder NC15
MAC Blot puder Medium Dark (transparentan je pa...)
Kryolan Derma loose puder
theBalm Mary Lou highlighter
Tarte rumenilo Exposed
MAC pigmenti Melon, Vanilla, Rose
Illamasqua pigment Involve
MAC glitter Gold
MAC fluidline Blacktrack
ABH dipbrow Dark brown
Amazing Shine trepavice 43
MAC olovka za usne Nightmoth
MAC ruž za usne Relentlessly red

"Maska" strana lica:

Kryolan Aqua Colors - White, Black
MAC pigmenti Melon, Vanilla, Rose
Illamasqua pigment Involve
MAC glitter Gold
MAC fluidline Blakctrack
+ cirkoni s ebay-a



Volite li vi Sugar Skull maske? Sviđa li vam se moja izvedba? Ako budete rekreirali pošaljite mi fotku :)

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

8 comments:

  1. Odlično!! Totalno detaljno napravljeno, kombinacija boja je super :D a i jako mi se sviđa boja kose, koja je to boja za kosu točno ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala :) Joj, ne znam točno jer svaki put uzmem neku drugu i to samo gledam da je najjeftinija :D Palette i Garnier su uglavnom te koje uzimam (tamno smeđe, hladnije nijanse). Sve boje su mi dobre, ne ispiru mi se i kosa mi nije oštećena :D

      Delete
  2. sve i jedan Halloween look ti je predobro napravljen, budi ponosna na sebe :D :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig