OOTD: Moje boje...

12 comments

Bok svima! Danas vam donosim (već) treći outfit of the day post na mom blogu, a opet se radi o kombinezonu ;) Totalno sam poludjela za njima, ne znam šta mi je,
ne mogu si pomoći i NEĆU si oprostiti što na vrijeme nisam ugrabila jedan iz H&M-a u kojeg sam se doslovno zaljubila :( (link). No eto, sa SheIn-a sam opet uzela kombinezon samo ovaj put u plavoj boji koju obožavam. Duži je od onog prošlog što je super, ali gore (na grudima) se razdvaja malo više nego prethodni, što mi pak ne smeta toliko jer i tako ispod nosim neku potkošuljicu, no vizualno me širi (a to mi ne treba XD). Ipak, zbog dužine i udobnosti ovaj mi je draži :) Ne dolazi u jednoj veličini već u tri - S, M i L te je moja L, a bilo bi mi još bolje da su u ponudi imali i XL. Kao i uvijek, paket je stigao jako brzo, dogovor je bio još brži, sve je bilo apsolutno dobro zaštićeno i opet sam prezadovoljna.


Što više isprobavam odjeću sa Shein-a to su mi draži, a iskreno, nisam to očekivala. Uvijek sam vjernija "brandovima" iako ni to nisu neke marke i kvaliteta, znamo svi (H&M, New Yorker, i sl., da ne bi mislili kakvu ja to odjeću nosim hahah). Kombinezon sam opet sparila s bež štiklama (jer su jedine koje mi dobro pristaju i mislim da pašu na sve), a dodala sam lančić iz Bershke koji ne skidam otkad sam ga kupila, uz prsten iz New Yorkera koji je koštao samo 9 kn i uz Victoria's Secret torbicu kojoj ni neću spominjati cijenu :D Na noktima nosim jedini lak koji imam u kolekciji (Essence mint), a jedini je zato što i da imam druge ne bi ih nosila jer obožavam mint lakove i to je to! :D

Ispričavam se na celulitu :P haha

Kao što znate i vidite, opet sam bijela, samotamnjenje je gotovo (klik na video) pa to izgleda tako kako izgleda :D Onako je možda dosta ljepše, ali ovo je moja prirodna boja i nema druge hehe. Kombinezon možete kupiti ovdje za 110 kn iliti 16 USD. Moram vam reći da sam hrpu sličnih kombinezona vidjela i po štandovima na moru pa ako se nađete u blizini takvih sigurno ćete naći nešto slično, a baš su lijepi. 

*PR proizvod

Nego, kako se vama sviđa ovaj kombinezon i jel ih nosite ovo ljeto? 

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

12 comments:

  1. Ja ne nosim kombinezone jer nisam skladno građena za njih. Moja kćer ih obožava

    ReplyDelete
  2. Meni se nikako ne sviđaju takvi s čipkom, bode me ta čipka u oko xD Makar je moderna, ali eto. Ali ovaj plavi uozrak je zato odličan :D Super si uparila torbicu! :) Mrak boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja baš volim čipku, ali ne bilo kakvu, postoje one prave kineske, jeftine, a ova nije takva :D Hvala!

      Delete
  3. Obožavam kombinezone, doduše imam samo jedan hehe. Ljepši mi je onaj iz prošlog ootd posta, jer su one boje više moje, ali i ovaj mi je jako lijep! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne mogu odlučiti koji mi je bolji, tj. ovaj kroj mi bolje paše, ali nisam sigurna za uzorak, jako volim i bijelo i plavo :D Ma onaj je i meni ljepši mislim.

      Delete
  4. Torbica je preslatka, kao i mint nijansa laka za nokte! :D

    ReplyDelete
  5. Znam da nije tema posta, al meni je tvoja kosa predobra! :D

    ReplyDelete
  6. Obožavam kombinezone! Super outfit! :)

    ReplyDelete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig