Fake Bake sprej za samotamnjenje (VIDEO RECENZIJA)

4 comments

Bok svima :) Ovo će biti izvanredan post na način da ništa neću pisati jer je video objavljen još prije tjedan dana, a da ja to nisam znala :D (duga priča), tako da vas ostavljam s video recenzijom
FAKE BAKE spreja za samotamnjenje i mojim dojmovima o samom samotamnjenu. 
Sve vas pozdravljam i bacam se na obrađivanje videa s ljetovanja koji ćete gledati uskoro na mom YT kanalu! :)


PRIJE/POSLIJE:


Nakon par dana (znojenje, kupanje :D):


LINK na video

Što vi mislite o samotamnjenju? Prakticirate li? :D

Pozz, Stela
SHARE:
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. Probala, imala iste ove "poslije" rezultate kao da sam se ošugala i odustala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah, jel si probala Fake Bake ili nešto drugo?

      Delete
  2. Ja sam isto tak svijetla kao ti, isto ne volim suncanje, jer to preedugo traje da se dobije boja. al ovo ljeto reko aj i sad sam kao ti na slici posllije, mislim da je bitno da ides postepeno, prvo samo ujutro i Poslijepodne, pa i preko dana sa visokim faktorom, pa ga tak smanjivat, je da traje dugo, al tak nam je kak je. A od proizvoda za samotamnjenje su mi jedino oni sa manjom koncetracijom ok, blago potamne, al barem ne ostaju mrlje, imao ih je garnier i jonhson u ponudi. Napisa ja roman, sorry bolna tema :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila na moru i ništa, kažem, ja jednostavno ne tamnim i to je to :D Ma sam ti piši :*

      Delete

PROFESSIONAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig